Träning

Snart ska jag äntligen börja träna. Det blir Sats denna gång och det ska verkligen bli skönt att komma igång. Den Sats som är här vid oss har barnpassning medans man tränar så det är helt perfekt för mig. Jag har fått massa fina träningskläder också av mitt hjärta. Jag fick två par tights, långa och korta. Två långärmade träningströjor, en knallrosa och en ljusblå. En sport bh och ett sportlinne, träningsskor, samt lite annat fint så nu är jag fit for fight.
Jag har gått upp 5 kg EFTER att Hailey föddes haha. Hur konstigt är inte de när jag knappt gick upp något pga graviditeten? Direkt efter förlossningen hade jag gått ner ca 10 kg och några dagar senare hade jag gått ner alla gravidkilon (gick totalt upp 13 kg) och vägde 56kg igen som jag gjorde när jag blev gravid. Nu är jag uppe på 60-61 och är i och för sig inte alls missnöjd med min vikt men skulle bara vilja trimma till den lite. 
 
Åh ibland kan jag sakna min mage så mycket! Längtar verkligen till nästa graviditet :)
 
1 trisiaa:

skriven

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare? delta i tävlingen så dras 3 vinnare ut på torsdag som får varsin länk i min blogg! Mer info på www.nattstad.se/trisiaa
Kram på dig! :D

2 Amanda Stödberg:

skriven

HEJ!
jag undrar vad det är som gör en blogg intressant att läsa? skriv gärna en kommentar på min blogg och berätta vad just jag kan förbättra!
tack på förhand.

Kommentera här: