Konsten att rulla runt

Idag lärde sig Hailey att rulla runt från rygg till mage! Hon har hållt på och kämpat i ca en vecka men alltid fastnat med armen, men idag lyckades hon! :)
Jag hade lagt henne på rygg i vardagsrummet så gick jag ut i köket en snabbis och när jag kom tillbaka låg hon helt på mage! Sen snurrade hon över på rygg för att sedan försöka sig på ett varv till åt samma håll men då blev hon stoppad av sin babysitter! Det var en så rolig syn för man såg verkligen hur stolt hon var att hon äntligen hade lyckats! Hon visade pappa också när han kom hem från jobbet! Våran duktiga tjej

1 isabel:

skriven

Jag hittade din blogg igår och jag måste bara få säga det, jag fastnade direkt! Och din lilla tjej är så otroligt söt :)

Svar: Åh vad roligt att höra! Tack så jättemycket! :) Hoppas du får en underbar Jul! Kram
Caroline Winkvist

Kommentera här: