<3

Igår var första lämningen av Hailey på minisats! Det gick ganska bra, hon började bara gråta 1 gång, och det var för att hon inte fick ta satstjejens glasögon. Jättetaskigt, tyckte Hailey. Då hörde man klart och tydligt i högtalarna i hela gymmet: Kan Haileys mamma komma till minisats tack! Haha.
Sen blev hon lugn på en gång när jag kom in och krama henne, och så fick hon sitta i en babysitter och titta på lite tecknad film så då somnade hon och jag kunde träna klart och duscha. Jag körde nästan bara crosstraining fast på en annan maskin än den vanliga som jag tyckte var både lite jobbigare och roligare. Jag måste värma upp mina muskler lite innan jag går på vikterna känner jag. På måndag ska jag på PT konsultation så då ska vi försöka lägga upp ett bra schema för mig :)

By the way har jag alltid trott att mitt barn kanske inte kommer kladda lika mycket med maten som alla andra som slänger mat överallt och har mat i håret, i mammas hår, överallt på kläderna etc etc.. Jag tar tillbaka det! Och sen för er som inte vet så går barnmatsköttfärssås inte bort från kläderna! Inte ens i 60 grader! Men gott är det, och definitivt värt lite fläckar för att se min tjej lycklig och matglad! :)


1 Jonnié Jonsson:

skriven

vilken söt liten knatte :) ha en bra helg

Kommentera här: