Ögonlaser

Idag har jag bokat tid för konsultation för ögonlaser. Tydligen är det inte alltid säkert att man kan göra operationen, det beror lite på hur ofta och mycket synen ändrats den senaste tiden. Sen får man inte göra undersökningen under tiden man ammar eller tre månader efter att man slutat amma för alla hormoner kan ändra synen. Jag får alltså inte komma dit förrens i slutet på Januari eftersom jag slutade amma för ca en månad sen. 
Det skulle vara så himla skönt att slippa linser för alltid! En ögonlaserbehandling kostar omkring 30.000:- fast det har du ju tjänat in på några år utav linsanvändning och man kan även dela upp betalningen så att det kostar lika mycket i månaden som att ha linser, bara de att man blir av med denna kostnad så småningom. 
 
Idag har jag och Hailey bara haft en slappardag hemma. Jag har skrivit ut lite bilder som jag satt i ramar och fixat och donat lite i hemmet. 
 
Liten liten hand på en liten liten tjej

Kommentera här: