Shopping och bloggtips!

Idag har vi varit på Kappahl och handlat. Jag har verkligen inte vetat om att dom har en bebisavdelning fram tills nyligen! Dom har ju hur gulliga saker som hellst från Newbie! Jag köpte en supergosig filt, en klänning och en ny gosig overall då ja tycker den från H&M som jag köpte förut inte verkar så bekväm längre. Och hon blir alltid jättesvettig i den också! Den här är lite tunnare men supermjuk och gosig. Denna skulle tydligen räcka för vintern och speciellt om man har krage, mössa och åkpåse. Jag tror ofta man packar in sin bebis alldeles för varmt men man är ju så rädd att dom ska frysa! Men denna verkar iaf superduperbekväm och lagom varm! :) Sen köpte jag ett par små röda finskor som hon ska ha till sin röda klänning jag köpte förut till julafton.

Jag vill passa på att tipsa er alla om att läsa denna blogg: www.sowighana.blogg.se
Det är en vän till mig som har den och den handlar om en liten stiftelse där hon samlar in pengar till ett barnhem i Ghana. Alla pengar som kommer in går oavkortat till barnen och skolan, det är ca 90 barn som bor där. Hon ska även åka dit i februari och skänka kläder, skolböcker m.m. Hjälp även gärna till att uppmärksamma denna blogg så hon kan hjälpa så många barn som möjligt! :)

Sedan ska jag passa på att säga att tandblekningen som jag gjorde funkade verkligen hur bra som helst. Man märker skillnad bara på några dagar! Jag ska lägga ut bilder sen. Verkligen ett hett julklappstips! Hemsidan är www.kritvit.nu för er som är intresserade. Gick som sagt väldigt snabbt att få hem paketet!

Trevlig kväll!


Kommentera här: