Sjukstuga

Jag har verkligen inte haft tid med bloggen den senaste veckan på grund av en himla massa sjukdom! Usch, blä, urk! Det började med att Tiffany hade ögoninflammation. Sen åkte hon hem och jag fick jätteont i halsen, Hailey blev magsjuk, Ricky fick hög feber och jag fick ont i halsen igen, Hailey diarré och nu verkar det som att Ricky fått ögoninflammation!!
Just sitter jag på barnakuten med Hailey för jag är orolig att hon inte fått i sig tillräckligt med vätska de senaste dagarna då hon inte har haft någon som hellst aptit. :( Jag har försökt ge henne ersättningen med sked istället för flaska och även försökt få i henne vätskeersättning som jag också gett med sked men det mesta spottar hon ut. Men hon är pigg och glad för övrigt så jag hoppas hon blir bättre snart!

Julafton firade vi hemma hos min moster och hennes man med hela tjocka släkten! Det var nog den enda dag vi alla kände oss rätt sjukdomsfria som tur va.

Efter detta blir det hem och duscha både mamma och barn och sen sanera lägenheten för sjuhundraelfte gången och hoppas på att alla bakterier försvinner. Jag gillar verkligen inte sjukhus och jag har sån himla bakterienojja.. Vågar knappt nudda någonting här blää!!

Kommentera här: