Mitt bästa julklappstips!!

I fredags beställde jag hemmatandblekning från www.kritvit.nu. Superbra priser och väldigt snabb leverans! Det tog endast två bankdagar att få hem paketet och imorgon ska jag prova det för första gången! Jag har hört väldigt mycket bra om denna tandblekning så det ska bli väldigt roligt att testa, och den är ju tusen gånger billigare än att göra hos tandläkaren! :)
 
Det är verkligen den perfekta julklappen för både honom och henne och garanterat en uppskattad sådan! 
 
Ange Rabattkod Caliwi när ni beställer så får ni ett gratis K-spray munspray vid köp av paket/kit! Se även till att gilla deras Facebooksida så bjuder de på frakten tilsammans med att ni uppger Caliwi när ni beställer! 
 Detta är paketet som jag beställde. Det heter K-kit Natural och kostar 499:- (nedsatt från 599:-)
     
Spännande :) 
 

Kommentera här: