K-Lash!

Inatt sov mitt lilla hjärta hela natten utan att vakna av hostan. Hon börjar äntligen bli frisk! :) Jag däremot är fortfarande förkyld och börjar få panik på att bara va hemma. Så himla tråkigt när man inte kan hitta på saker.
 
I tisdags beställde jag ögonfransserum från www.kritvit.nu som jag fick hem idag! De har verkligen snabba leveranser! Love it! Samma ställe som jag beställde tandlblekningen ifrån som också kom lika snabbt. Ska bli spännande att prova då alla säger att det verkligen fungerar och dom garanterar resultat på hemsidan. :) Älskar långa och fylliga ögonfransar! Man applicerar den en gång per dag i 30 dagar och många ser resultat redan efter en vecka men de kan även ta upp till 4-6 veckor. Spännande! :) Jag ska börja ikväll och jag lovar att ta före och efter bilder! 
 
Den kostar just nu 499:- istället för 599:- på www.kritvit.nu!! Så skynda på att beställ! :) 
 
Glöm ej att gilla dom på Facebook också så får ni gratis frakt! 
 
 
 
Vi fick även världes bästa paket från Rickys familj här om dagen! Dom hade skickat massvis med bra mediciner som inte finns i Sverige! Helt underbart när man ligger hemma jätteförkyld.
Sen fick vi massa fina presenter! Ricky fick ett nytt xbox spel som han ville ha. Hailey och Tiffany fick massa fina Disney saker, och jag fick världens finaste Marc by Marc Jacobs örhängen! Älskar dom! <3 
 
 
 
 
Thank you Carol for the beautiful gifts! Love you and miss you! <3
 
 

Kommentera här: