Sats mini

Första gympasset avklarat! Ricky var hemma med Hailey så jag kunde kolla runt och träna i lugn och ro. Som jag skrev tidigare så har dom Sats Mini på den sats som ligger vid oss så jag gick dit för att prata med barnpassarna där och för att höra lite hur det funkar. Jag blev verkligen, verkligen positivt överraskad!! Jag trodde det skulle vara ett litet rum med nån soffa och lite böcker typ haha men det var som ett helt lekland! Dom hade massa roliga saker för både små och lite större barn! Och supertrevlig personal! Man fick ha barnen där 1,5 timme åt gången och skulle de va något så ropar dom efter en i högtalarna. Jag tror Hailey kommer ha superkul där medan jag tränar och det blir bra uppvärmning inför dagis :) När jag kom hem hade Ricky varit och köpt proteinpulver och shaker till mig också så nu är jag mer än redo!

Efter det träffade jag upp pappa för att gå på ett möte för våra uppfinningar! Sen följde han med hem och åt middag med oss och lekte med Hailey som skrattade för fullt och var så glad att se sin morfar. :)

1 Angelica:

skriven

Pappan till sonen/min sambos syster jobbar på mini sats i Stockholm...dom verkar verkligen ta hand om barnen ordentligt...

2 Vanessa:

skriven

Grymt fin blogg!
Vart får du alla bloggider ifrån? :O
kram

Kommentera här: